Pétfürdő Nagyközség Önkormányzata
a kulturális intézményben foglalkoztatottak munkaköreiről és foglalkoztatási követelményeiről, az intézményvezetői pályázat lefolytatásának rendjéről, valamint egyes kulturális tárgyú rendeletek módosításáról szóló 39/2020.(X.30.) EMMI rendelet (továbbiakban: EMMI r.) 3. § (1) és (2) bekezdésében foglaltak alapján pályázatot hirdet
a Pétfürdői Közösségi Ház és Könyvtár
intézményvezető
beosztás ellátására.
A vezetői megbízás időtartama: 2023. szeptember 1-jétől 2028. augusztus 31-ig (a vezetői megbízás 5 év határozott időre szól).
A jogviszony időtartama: határozott időtartamú Munkatörvénykönyv szerinti jogviszony.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Veszprém megye, 8105 Pétfürdő, Hősök tere 5.
A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Az intézményvezető felelős az integrált intézmény törvényes és szakszerű működéséért, az alapító okiratban meghatározott feladatok ellátásáért. Tervezi, szervezi és irányítja az intézményben folyó közművelődési és könyvtári szolgáltatási tevékenységet, szervezi a települési kulturális programokat. A fenntartó által meghatározott költségvetésből biztosítja az integrált intézmény működési, személyi és tárgyi feltételeit. Ellátja az önállóan működő költségvetési szerv vezetőjének tervezési, pénzügyi, gazdálkodási, adatszolgáltatási feladatait.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (a továbbiakban: Mt.), valamint Pétfürdő Nagyközség Önkormányzata Képviselő-testületének Pétfürdő Nagyközség 2023. évi költségvetéséről szóló 3/2023.(III.09.) önkormányzati rendelet rendelkezései az irányadók.
Kérjük pályázatában jelölje meg bérigényét!
Pályázati feltételek:
-
az EMMI rendelet 3. § (1) bekezdése, illetve (2) bekezdése értelmében a rendelet 1. melléklet 5. vagy 9. pontjában meghatározottak,
-
államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzés igazolt elvégzése, (az EMMI r. 4. § (2) bekezdésében foglaltak szerint mentesül a tanfolyam elvégzésének kötelezettsége alól az, aki jogász vagy közgazdász szakképzettséggel rendelkezik, vagy a képzést az intézményvezetői munkakör betöltését megelőzően elvégezte, és azt okirattal igazolja). Ennek hiányában a vezető állású munkavállalói munkakör betöltését követő két évben belül köteles a képzést elvégezni, és azt igazoló okiratot bemutatni. Aki a képzést határidőben nem végzi el, és a képzés elvégzését igazoló okiratot nem mutatja be, a munkakörben nem foglalkoztatható tovább.
-
vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
-
büntetlen előélet,
-
cselekvőképesség,
-
magyar állampolgárság vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkezés, illetve bevándorolti vagy letelepedett jogállás
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
-
közművelődési intézményben szerzett – legalább 10 év feletti vezetői tapasztalat,
-
közművelődési intézményben szerzett – legalább 10 év feletti szakmai tapasztalat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások, nyilatkozatok:
-
az előírt vezetői tapasztalat valamint szakmai gyakorlat meglétét is igazoló részletes szakmai önéletrajz,
-
végzettséget, szakképzettséget tanúsító okiratok másolata,
-
az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó program,
-
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány – vagy az erkölcsi bizonyítvány megkéréséről szóló igazolás a büntetlen előélet igazolására, továbbá arra, hogy nem áll muzeális intézményben, nyilvános könyvtárban, közlevéltárban és közművelődési intézményekben végezhető tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
-
az államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó tanfolyam elvégzését igazoló okirat másolata vagy nyilatkozat arról, hogy a tanfolyam elvégzését a megbízástól számított 2 éven belül vállalja,
-
nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
-
nyilatkozat arról, hogy pályázó vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítését,
-
nyilatkozat arról, hogy a pályázatának nyilvános vagy zárt ülésen történő tárgyalását kéri.
A beosztás betölthetőségének időpontja:
A beosztás legkorábban 2023. szeptember 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: Pétfürdő Nagyközség Önkormányzatának internetes oldalán történő közzétételt követő 45. nap, 2023. május 15. A kiíró a beadási határidőn túl hiánypótlásra lehetőséget nem biztosít.
A pályázatok benyújtásának módja:
A pályázatot zárt borítékban papír alapon 1 példányban kell benyújtani:
-
postai úton, Pétfürdő Nagyközség Önkormányzata címére (8105 Pétfürdő, Berhidai út 6/C.) történő megküldésével,
-
vagy személyesen: Pétfürdői Polgármesteri Hivatala Titkárságán (8105 Pétfürdő, Berhidai út 6/C. 6. iroda) A borítékon kérjük feltüntetni: „Pályázat a Pétfürdői Közösségi Ház és Könyvtár intézményvezetői állására"
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázókat a pályázati határidő lejártát követő 30 napon belül szakmai bizottság hallgatja meg. Az intézményvezetői megbízásról – a véleményezésre felkért bizottság javaslata alapján, valamint a pályázók meghallgatása után – Pétfürdő Nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete dönt.
A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. A pályázat csak akkor érvényes, ha a pályázati felhívásban feltüntetett valamennyi formai és tartalmi feltételnek megfelel és a határidőn belül benyújtásra került.
A pályázat elbírálásának határideje: 2023. június 30.
A pályázattal kapcsolatban információ kérhető Horváth Éva polgármestertől (8105 Pétfürdő, Berhidai út 6/C. Tel: +36 30 994 8390)
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
-
www.petfurdo.hu települési honlapon - 2023. március 31.
-
www.kozmuvallas.hu internetes oldalon – 2023. március 31.
-
Pétfürdői Közösségi Ház és Könyvtár, valamint a Pétfürdői Polgármesteri Hivatal hivatalos Facebook oldalán – 2023. március 31.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.petfurdo.hu honlapon szerezhet.